Ana Sayfa  |   Güncel  |   Siyaset  |   Ekonomi  |   Spor  |   Kültür-Sanat  |   Sağlık  |   Eğitim  |   Magazin  |   Medya  |   Dünya  |   Fotoğraf  |   Video  |  
SON DAKİKA :
01.10.2014 00:01:06   Bolulunun İlk Kitabı  |   29.09.2014 00:30:11   ABP Aşçı Festivalinde!  |   29.09.2014 00:15:51   Rekor 3 Bin 150 Kilo  |   26.09.2014 16:00:25   Ceviz Paneli Yapıldı!  |   26.09.2014 12:05:58   Girişimcilik Kursu Açılacak!  |   25.09.2014 12:45:01   BORÇ SİLİNME MÜJDESİ!  |   25.09.2014 00:30:46   FESTİVAL BAŞLIYOR…  |   25.09.2014 00:30:02   Haydi halk danslarına!  |   25.09.2014 00:15:28   KÖYDES YATIRIMLARI !  |   24.09.2014 23:50:13   ALMANYA'YA ÇIKARMA!  |  
 
Dörtdivan: Hasan UZUNOĞLU

Dörtdivan: Hasan UZUNOĞLU

Adalet ve Kalkınma Partisi Dörtdivan Belediye Başkanlığına İl Genel Meclis Üyesi Hasan UZUNOĞLU'nu gösterdi. Dörtdivan da, Belediye Başkanlığı için Hasan Uzunoğlu yarışacak.


AKP BOLU İLÇE BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARI AÇIKLANDI

AKP Bolu İlçe Belediye Başkan Adayları AKP’nin web sitesinden duyuruldu. Dörtdivan Belediye Başkan Adaylığına Bolu İl Genel Meclis Üyesi Hasan Uzunoğlu gösterildi. Mevcut Dörtdivan Belediye Başkanı Sefer Akman aday olmamıştı.

Kapatılan Pazarköy Belediye Başkanı Ramazan Albaş, Mengen Belediye Başkan adayı olarak açıklandı. Göynük, Kıbrısçık ve Seben Belediye Başkanlığına mevcut Belediye Başkanlarıyla devam denildi.

Yeni aday gösterilen ilçeler ise; Dörtdivan Hasan Uzunoğlu, Gerede Musatafa Allar, Mengen Ramazan Albaş, Mudurnu Metin Soygür, Yeniçağa Recayi Çağlar

DÖRTDİVAN: Hasan Uzunoğlu

GEREDE: Mustafa Allar

GÖYNÜK: Kemal Kazan

KIBRISCIK: Kemal Aktaş

MENGEN: Ramazan Albaş

MUDURNU: Metin Soygür

SEBEN: Süleyman Özbağ

YENİÇAĞA: Recayi Çağlar

AK Parti Genel Merkezi’nin resmi web sitesi aracılığı ile daha önce yapılan açıklamada ise; Belde Belediye Başkan adayları Karacasu’da İrfan Denizli olurken, Taşkesti’de Saim Çevik, Gökçesu’da ise mevcut Belediye Başkanı Vahit Aydın oldu.

 


01 Şubat 2014 Cumartesi 12:02

+ Yorum yazmak için tıklayın



Bu habere yapılan yorumlar

yorum 14 / dörtdivan
25 Şubat 2014 Salı - 12:40

Sitenin en fazla yorum yapılan haberi bu halen güncel duruyor Ne demişler meyve veren ağaç taşlanır bu da gösteriyorki Uzunoğlu Başkan şimdiden hayırlı olsun.
köroğlu / BOLU
24 Şubat 2014 Pazartesi - 00:41

Üzülerek ve şaşkınlıkla görüyorum ki akp Dörtdivan da (diğer ilçelerde de) halkın sesini dinlememiş sadece milletvekillerinin yaptık oldularıyla aday ve adaylar çıkarmıştır. Ben Hasan Uzunoğlu'nun Dörtdivanı daha ileri taşıyacağını ve ilçemize vizyon kazandıracağı kanaatinde değilim. Umarım yanılırım; zira 30 mart günü akp Boluda bu adaylardan ancak 3-4 tanesiyle ipi göğüsleyebilir ilçelerde ve de bunun sorumlusu il yönetimi olacaktır
MUTLU BİLGE / BOLU
22 Şubat 2014 Cumartesi - 18:39

Hala eskilerden medet ummak bu memlekete yapılabilecek en büyük kötülüktür. Dörtdivan'a yapılan ne varsa Hasan Uzunoğlu'nun on yıllık il genel meclisi üyeliği zamanına rastlayan AK PARTİ iktidarı zamanında yapılmıştır ve Hasan Uzunoğlu yapılanların baş mimarıdır.Şimdi yep yeni projelerle yeni bir Dörtdivan vizyonuyla Dörtdivana istikamet kazandırmak için gelmektedir. Dörtdivan'ı seven ve geleceğine sahip çıkmak isteyen her arkadaşın kişisel ve mesnetsiz iddialar yerine Hasan Uzunoğluna sahip çıkmaları tarih önünde sorumluluklarıdır. Saygılarımla
dörtdivanda duran / dörtdivan
22 Şubat 2014 Cumartesi - 18:39

Burda yorum yapan arkadaşlara bakıyorum çoğu Ankara yada İstanbul dan Dörtdivan da fazla gelmedikleri belli oluyor. Bir insanı eleştireceksem ilk önce onun ne yaptığını iyi bileceksin. Bu arkadaşlar köylerine gittiğinde kanalizasyonlarının yapıldığını, evlerinin içinden akan suları, köylerine giden yolun sıcak asfalt olduğunu, köy içlerinin asfalt olduğunu çöp konteynırlarının konulup düzenli çöplerinin toplandığını ya kör olmuşlar görmüyorlar ya da görmek istemiyorlar.
MUTLU BİLGE / BOLU
22 Şubat 2014 Cumartesi - 18:34

Dörtdivan Dünyası isimli sitede Hasan Uzunoğlu adına üzülen arkadaşlar aslında geriye bakıp Dörtdivan'ın kaybettiği yıllara üzülseler daha iyi ederler. Çünkü Dörtdivan'a hizmet olarak yapılan ne varsa 2002 den beri AK PARTİ Hükümetiyle başlayan sessiz devrim sürecinin sonucunda yapılan yatırımlardır ve bu yatırımlar cumhuriyet tarihi boyunca yapılmamıştır. Değerli yorumcuların şunu bilmelerini istirham ederim. Bugün Türk Siyasal Yaşamında dört kere gelip dört kere gitmeler devri kapanmıştır. Türkiye yeni bir vizyon ve yeni bir istikamet kazanmıştır. Bu yeni vizyonda daha önce gelip başkan olmuş ancak Dörtdivan'a çivi bile çakmamış sadece günü kurtarmış ufku ve vizyonu olmayan adaylara yer yok. Dünya değişiyor, Türkiye değişiyor, Dörtdivan'da değişmeli. Hala eski mantıkla geçmişe takılı kalıp dört kere gelip giden adayların sıkıp sıkıp suyunu çıkarmanın bir anlamı da yok.
derya /
18 Şubat 2014 Salı - 10:38

Sayın H.Uzunoğlu zamanın birinde Dörtdivana gelen 3 araba asfaltı yoldan geri çevirdi Başkan olunca ne yapacak acaba merak içindeyim bu adammı başkan olucak??????
dilek /
18 Şubat 2014 Salı - 10:17

Akp yazık ki ne yazık, insan bi halkı yoklarda öle çıkar acaba kaç oy alacağını düşünüyor UZUNOĞLU kötü bi durum bence tamamen duygusallık.
dilek /
18 Şubat 2014 Salı - 10:14

Valla Hasan Uzunoğlu adına üzülüyorum keşke Meclis Üyesi olarak kalsaydı yazıkk onuda kaybadecek
ali veli / dörtdivan
13 Şubat 2014 Perşembe - 19:13

Bu işler öyle alinin velinin yazdığıyla olsaydı neler olurdu neler çamur at izi kalsın Hangi köyde ne sorunu kalmış bir gezin bakalım İl genel meclisinin görevini Başbakanla falan karıştırmayın arkadaşlar yetki alanı köylerdir ve bu da en layıkıyla yerine getirildi bence. Ne yapmış 11 yıldır diyeceğinize gidin köyleri gezinde görün içiniz açılsın.
Ak parti / dörtdivan
13 Şubat 2014 Perşembe - 18:51

Dörtdivan da ak parti hiç şüphesizki kazanacaktır. Artık eskimiş zihniyetlere son yenilikçi ve vizyonu geniş bir Başkanımız olacak Herkese Hayırlı olsun
caner / Ankara
12 Şubat 2014 Çarşamba - 04:14

Veli hemşehrime ve Akp kazanamayacak görüşünde olan hemşehrilerime katılmamak mümkün değil,gerçekten üzgünüz ve göz göre göre belediye başkanlığını ellerimizle Aynagöz beye yada ilyas beye ellerimizle şimdiden teslim ettiğimizi üzülerek ifade etmeliyim..Dörtdivan da Akp çıkarmış olduğu adayla birlikte çok yara alacaktır bu kesin...keşke Akp seçmenine bi sorsaydı.....
caner / Ankara
12 Şubat 2014 Çarşamba - 03:43

Çok lafa gerek yok bir Dörtdvanlı ve AKP li biri olarak çok üzgünüm kimse kimseyi kandırmasın, Dörtdivan olarak daha seçim yarışı başlamadan AKP ve adayı maalesef Dörtdivanımızda kaybetmiştir görünen köy klavuz istemez, aşağıdaki yorumlara bakıyorumda sayın Uzunoğlunun kazanmasını hararetle isteyenlerin bile hesapları çok küçük ve basit işler.:)) sorarım sizlere arkadaşlar allah rızası için cevap verin bir insan 10_11 yıldır il encümeni olacak kibrit çöpü kadar bir hizmeti Dörtdivana yapamayacak ve sonra Dörtdivanın başına geçerek hizmet edecek siz buna inanıyormusunuz???? Dörtdivanın genel havasını bilmeden yorum yapmak abesle iştigalden başka bişey değilmidir??10 yıllık il genel meclisine gönderdiğimiz insanın hangi hizmetleri olmuştur Dörtdivanımıza dürüstçe ve samimi olarak yazabilirmisiniz? elle tutulacak hangi hizmetleri olmuştur..:(..? Hemşehrilerim dilerim AKP alır...ama çok zorrrrrr
Adakınık / dörtdivan
08 Şubat 2014 Cumartesi - 22:57

Hasan bey hayırlı uğurlu olsun çok sevindim gerçekten inşallah 30 mart akşamı Dörtdivan'ın mapus tarihi değişecek ve Ak ilçe olarak Ak hizmetler yapacağınıza inanıyorum şimdiden hayırlı olsun .
veli / bolu
07 Şubat 2014 Cuma - 20:01

Hasan Uzuoğlu Akpartiyi seviyorsa zaten adaylığa çıkmayacaktı onu Dörtdivan da kim seviyor. Kesin vede kesin ak parti kaybedecek. O zaman Hasan Uzunoğlu anlayacak partide fayda etmeyecek sanmıyorum kazanacağını partiye yazık olacak.
dörtdivan sevdalısı /
07 Şubat 2014 Cuma - 16:31

Çok üzülüyorum. Ak parti akıllı bir adam çıkaramamıştır. Eğer yeni tanınmış bir adama verilseydi akparti kazanırdı. Şimdi ise hayırlı olsun Aynagöze
ahmet akman / ankara
07 Şubat 2014 Cuma - 11:27

Sayin Dortdivanli Yucel bilip bilmeden konusma. İnsanlara iftira atma bizim koyun kanali icin Hasan abi cok seyler yapti ama sorun koyluden kaynakli oldugu icin kanal o zaman yapilamadi. Şu anda adakoyde kanal vardir.
dortdivanli yucel / Ankara / Baskent
07 Şubat 2014 Cuma - 01:52

Akpartinin baskan adayi ilgenel meclis uyesi oldigu donemde 10yilda kendi koyunun kanalizasyonunu altyapisini yapamamistir dortdivanda kanalizasyonu olmayan tek koy var Adakoy dortdivana nasil bir hizmet yapmasini beklersiniz ?
dörtdivan sevdalısı / dörtdivan
06 Şubat 2014 Perşembe - 19:01

Sayın Başkanım çıktığınız yolda Allah yar ve Yardımcınız olsun çok sevindik gerçekten tüm çalışmalarda yanınızda olmaya geleceğiz .
orhan / bolu
06 Şubat 2014 Perşembe - 17:15

Hasan Uzunoğlu'nun şimdiye kadar yaptıkları ortada, şimdiye kadar Dörtdivana faydası olduysa bilenler yazsıın ben şahsım adına bilmiyorum, kısacası bu memlekete ihanet edenler şimdi başımıza belediye başkanı adayı olarak çıkıyor, kazanma adına vaadler şimdiden başladı Hasan bey söylesene kaç kişiye iş sözü verdin,
öz dörtdivanlı / dörtdivan
06 Şubat 2014 Perşembe - 16:25

Hazmetmesi zor tabi Çalışan bir başkan gelecek ve ufak hesaplar peşinde olanların işine de gelmiyor malesef üzgünüm tek önerim hazımsızlığa ne iyi geliyorsa bir doktora gidip tedavi olsunlar. ya da bizim yaylaların havasıda iyi gelir hava alsınlar :)
ibrahim yılmaz / istanbul
06 Şubat 2014 Perşembe - 10:09

Sayın Ahmet AKMAN bey Dörtdivan merkezi diye bir şey kalmadı, mahalleler çoğaldı şimdi Dörtdivan diğer mahalleleri var bunlar seçimi belirler diye düşünüyorum benim burada anlatmak istediğim şu ana kadar ilçeye en güzel hizmeti getiren geçen ay kaybettiğimiz rahmetli sayın dahiliye Dr. Yüksel KÜPELİOĞLU, İsmail ALTINDAĞ'dır. Sayın Altındağ Belediye Başkanı Veysel TİRYAKİ ise bambaşka bir yardımı olmuştur. Sayın Hasan UZUNOĞLU, Mehmet AYNAGÖZ, İlyas ÖZALP beyfendiler Dörtdivan için faydalı olabilecek adaylar deyiller bunu geniş kapsamlı düşünürseniz fark edersiniz...
kadilarli / dortdivan
06 Şubat 2014 Perşembe - 00:51

Tek uzuldudugum nokta Dortdivan gercekten bu memlekete yatirim cok sart gozukuyo ama ne yazikki bakiyoruz yatırım yapacak bir tane aday yokk uzuluyorumm. Ak partiye cok kiziyorum ya arkadas hasan uzunoglu ya kadar adam mi yok. Hayirlisi ak partiliyim ama bu secimde oy vermecem. Hayirli olsun MEHMET AYNAGOZ.
ahmet akman / ankara
05 Şubat 2014 Çarşamba - 21:48

Bu habere kotu yorum yapan kadilar ve cavuslar lilar soruyorum size.yillardir iki mahallenin belirlediği baskanlar sayesinde Dörtdivan simdi bu hale gelmedimi¿birde cikmis ahkam kesiyorsunuz, bu konularda konusmasi gereken en son insanlar sizler olmalisiniz.yeter artik birakin dortdivanin yakasini.insallah hasan abi secilince Dortdivandaki degisimi goreceksiniz.
şerafettin tuncer / ırak süleymaniye
05 Şubat 2014 Çarşamba - 17:33

hasan işin zor ne verdinse onu alacaksın12 senedir siyasetmş yoksa tamamen duygusallıkmı
Çavuşlarlı / Bolu
05 Şubat 2014 Çarşamba - 12:49

Hazır Ol DöRTDİVAN.. Tayyib Türkiyeyi sattı Hasan Uzunoğlu Dörtdivanı satmaya geliyor.Desteklerinizi bekleriz.
ali / Ankara
04 Şubat 2014 Salı - 16:22

akp dörtdivanı kaybedecektir yıllardır il genel meclisi üyesi uzunoğlu dörtdivan için hiç bir şey yapmamıştır
Emo / ANKARA
04 Şubat 2014 Salı - 12:21

Dörtdivanı Satmasa bari
Adem Başyiğit / İstanbul
03 Şubat 2014 Pazartesi - 13:38

Hasan Uzunoğlu kendisine güvenmese Aday olmazdı. Dörtdivan ne Belediye Başkanları gördü. Kendisinin de ifade ettiği gibi belli bir birikime sahip ben kendisine halkımız destek verirse başarılı olacağına inanıyorum.Önemli olan halkla diyalog halinde olup,belli bir hizmetmeri merkezi idarenin desteği ile yapmaktır.
ibrahim YILMAZ / İSTANBUL
03 Şubat 2014 Pazartesi - 10:06

Dörtdivandaki seçim aslında Türkiye geneli seçimlerinden daha heyecanlı geçerdi, şimdi ise heyecan yerini mantıksız düşüncelerle başkanlığı yapamayacak kişileri aday göstermesi ile çözülmesi zor bir bulmayacaya dönüştü... Başkanlığa gelene değil, Dörtdivan ilçesinin çıkmazlardaki durumunu dahada batağa girmesine üzülüyorum... Zor tutulan bir ilçelik vardı şimdi oda gidecek yine daha önce kalabalık bir nahye nüfusu varken şimdi ise sanırım köy statüsü durumuna düşen yakın bir ilçemizin belde belediyesi haline gelecektir... şu ana kadar adaylarımızdan ikisini biliyorum Mehmet AYNAGÖZ, Hasan UZUNOĞLU

Mehmet aynagöz ve hasan uzunoğlunu tanıyorum biri 60 yaşları civarında yaşlılar sınıfında diğeri ise belediyecilik felsefesinden anlamayan biri konumunda, Adaylara başkanlık hayırlı olsun dörtdivanımada şimdiden çöküşü için geçmiş olsun.
kadılarlı / dörtdivan kadılar ma
03 Şubat 2014 Pazartesi - 08:45

on tane oyum olsa bir tanesi ni de vemem artık yerel seçimde akp ye hasan bey 12 senedir il genel meclis üyeliği yaptı bu süre zarfında orman işletmesine kadar gitmesine göz yumdu ve şimdi memlekette belediye başkan adayı vermiyorum vermeyeceğimde
boşver / istanbul
03 Şubat 2014 Pazartesi - 01:19

sanırım bu adaydan sonra değişim belediyedeki parti bayragında olcak
ADMİN / ANKARA
03 Şubat 2014 Pazartesi - 00:13

Değerli Dostlar; Haberlere yorum yazarken, saygı kurallarını fazla zorlamadan eleştirilerinizi yapabilirsiniz. Hakaret ve Küfür içeren yorumlar yapıldığı takdirde yayımına izin verilmemektedir. Yoksa kimseden çekindiğimiz yada birilerine yamanmaya yada şirin görünmeye lüksümüz yoktur. Saygılarımızla.
Çavuşlarlı / dörtdivan çavuşlar
02 Şubat 2014 Pazar - 23:55

Hasan bey Hayırlı uğurlu olsun Allah utandırmasın değişim için hepimiz varız destekçiniz olacağız şimdiden hayırlı olsun
dörtdivan akp / dörtdivan